
Eenvoudig je bevoegd- en bekwaamheden bijhouden met de app 'Mijn handelingen'
Je ben zelfstandig zorgverlener, hebt een leuke opdracht gezien, wil daarop reageren en als het even kan zo snel mogelijk starten. Maar hè, waar heb ik dat certificaat ook alweer opgeslagen? En waar heb ik mijn diploma’s en certificaten gelaten? Herkenbaar?
Als zzp’er zijnde weet je vast wel hoe belangrijk het is om al jouw documenten en bevoegd- en bekwaamheden bij te houden. Vooral in de zorgsector is het van belang dat jij je diploma’s, certificaten en andere belangrijke documenten kan aantonen. Zo ook bij Zinzer.
Om de kwaliteit van de zorgverleners te garanderen, richt Zinzer zich uitsluitend op KIWA gecertificeerde zzp’ers. Bij jouw aanmelding of voordat je gaat starten met jouw opdracht vragen wij jou dan ook om jouw KIWA certificaat en een aantal andere documenten te uploaden. Het is dan handig om alles al klaar te hebben, zodat je geen tijd verliest en direct aan de slag kan. De Mijn Handelingen app helpt jou hiermee. Weten hoe? Lees snel verder.
Altijd een up-to-date portfolio
Houd jij je bevoegd- en bekwaamheden nog bij in de zogenaamde ‘handelingenboekjes’, in Excel, of op welke manier dan ook? Vanaf nu is dat verleden tijd! De nieuwe zorg-app Mijn Handelingen biedt verzorgenden en verpleegkundigen de mogelijkheid digitaal hun (verpleegtechnische) handelingen te registreren en intercollegiale toetsing vast te leggen. Daarnaast kunnen je diploma’s, certificaten en andere zakelijke documenten uploaden. Zo bouw je eenvoudig een digitaal portfolio op.
Waar huidige zorgapps alleen de mogelijkheid geven diploma’s en certificaten te uploaden, gaat Mijn Handelingen een stapje verder. De app biedt vele functionaliteiten rondom het direct registreren van handelingen die zijn uitgevoerd in de praktijk: gebruikers registreren (verpleegtechnische) handelingen en leggen intercollegiale toetsing vast door middel van de naam en handtekening van een collega. Daarnaast is er tevens de mogelijkheid tot het uploaden van diploma’s, certificaten en zakelijke documenten als VOG, KvK en beroepsverzekeringen. Het resultaat: een up-to-date portfolio, dat de gebruiker vanaf zijn telefoon naar elk gewenst e-mailadres kan sturen, of in zijn geheel kan koppelen aan het dashboard van 1 of meerdere werk- of opdrachtgevers.
Mijn Handelingen is bedacht door twee verpleegkundigen, die in hun werk veel tijd kwijt waren aan het (verplicht) bijhouden van al hun handelingen. ‘Het was niet alleen een tijdrovende klus, het leverde ook een hoop papieren rompslomp op, wat erg onoverzichtelijk en onhandig was’, vertelt de één. De ander vult aan: ‘Er was nog geen digitale manier om al deze handelingen en intercollegiale toetsingen eenvoudig en op het moment zelf vast te leggen. In Mijn Handelingen kan dit nu heel eenvoudig én kun je al je zakelijke documenten en diploma’s kwijt. Je bouwt dus heel gemakkelijk een compleet en actueel portfolio op. Dit maakt Mijn Handelingen een fijne registratie-app voor de zorg, zeker in de huidige Corona tijd waarin het van groot belang is om tijd aan administratieve taken tot het minimum te beperken’.
Download de app
De zorgapp Mijn Handelingen is vanaf nu te downloaden voor Android en iOS. Voor meer informatie en tarieven zie https://mijnhandelingen.nl/.
- Altijd de leukste opdrachten in de verpleging, verzorging en thuiszorg;
- Wij regelen jouw contracten en facturatie;
- Geen bemiddelingsfee;
- Een handige app waarin je gemakkelijk en snel kan reageren op zorgvragen.
Is werken via Zinzer iets voor jou? Bekijk het Stappenplan inschrijven Zinzer.pdf stappenplan voor je aanmelding en schrijf je in op www.zinzerzorg.nl.